Re: ext2fs, hpfs, ntfs [bylo: obiektowy W95]

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 17:51:37 MET DST

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:
>a co to znaczy "nowa wersja" ext2fs ??
>
>jak? gdzie? kiedy?

GK> jest nowy linux (v2)
a to ja wiem :) i mam od samego poczatku
(jesli tym "v2" masz na mysli kernel 2.0)
GK> nie wiem czy sa juz jakies RedHaty czy Slackwary z nim
GK> ale powinny byc juz wkrotce
ok - jestem na tyle zdolny, zeby sobie co nieco samemu upgradnac :)
GK> jak ktos moze sonbie pozwolic na dziesiatki MB ftp
GK> to sciagnac sobie juz mozna od laaaadnych paru tygodni
ok - ale
czy ta wspomniana przez Ciebie "nowa wersja" rozni sie od tego co bylo
w kernelach 1.2.x ?
bo piszac "nowe wersja jest najszybszym fs" rozumiem to jako "szybsza
od poprzedniej (1.2.x??)",
a to znowu zrozumialem na poczatku (wczoraj jak wysylalem tu pytanie jak?
gdzie? kiedy?), ze zmienili, udoskonalili strukture ext2,
co znowu rozumiem jako (chyba za duzo mysle :) to, ze zeby z tego
w pelni skorzystac trzeba od nowa stworzyc filesystem (czyli sformatowac :(
czy o to chodzi?

bo teraz dochodze, to wniosku, ze moze chodzilo Ci o to, ze w kernelach 2.0
jest po prostu obsluga ext2fs lepsza,szybsza,efektywniejsza,itp...

nowy ext2 czy udoskonalona obsluga ext2 ?

hej

--
Sławomir Białek <civic_at_silesia.ternet.pl>