Kolejny bubel Software CD?

Autor: Cezariusz Marek (Cezariusz.Marek_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 16:14:31 MET DST

Witam,

Odebralem niedawno kolejny numer Software + CD, ktory kiedys
nieopatrznie zaprenumerowalem. Na poczatek zrazil mnie nadruk,
na ktorym przeczytalem, ze na CD znajduje sie Linux Slackware 3.0
(kolejny raz? -- co z tego, ze dolozyli nowe jadro). Po wlozeniu
CD do napedu juz myslalem, ze sobie go poogladam, kiedy okazalo
sie, ze nie moge przeczytac zadnego pliku ani katalogu zaglebionego
na drugi poziom! Po dwukrotnym zwieszeniu sie Explorera i Windows
Commandera dalem sobie spokoj z ta plytka -- w koncu to nie
pierwszy raz dostalem skopany kompakt, nie winie wiec mojego napedu.

Chcialbym sie dowiedziec od innych nieszczesliwych prenumeratorow
Software, czy ich CD sa czytelne, czy tez jest to kolejny bubel.

Pozdrawiam,

ComArch S.A. Cezariusz Marek - Software engineer
Czarnowiejska 66 tel: +48 12 337919, 339443, fax: 339229
30-054 Krakow mailto:Cezariusz.Marek_at_ComArch.Krakow.PL
Poland http://www.ComArch.Krakow.PL/~cezar