Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 13:15:58 MET DST

slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl (Tomasz Slodkowicz) wrote:
> [...]
Na podlaczenie do cyfrowej sieci aparatu z korba w Polsce trzeba
czekac znacznie dluzej niz 10 lat. Chyba w nieskonczonosc.
Ja w kazdym razie czegos takiego bym nie podlaczyl.

>????
>
>Ostatnio przez blok w ktorym mieszkam przeszli panowie w beretach i pytali,
>czy ktos chce telefon. Jesli tak, to prosze tu podpisac a jutro przyjdziemy
>i zalozymy... Co prawda rzadko chodza,
Raz na 10 lat :)

 ale zawsze .... :)
Ja mam w budowie dom. Ciagneli wode to i telefon podlaczyli.
Ale niestety bez korby.

> Tomek
>
>--
> Tomasz Slodkowicz Institute of Computer Science
Pawel