Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 10:10:39 MET DST

On Thu, 18 Jul 1996 08:10:36 +0200 S.D. wrote:

>Masz jak kazdy prawo do wlasnej opinii ale pisanie wciaz tego samego jest
>chyba nudne?

tak, jest nudne jesli sie sto razy powtarza a do zakutego lba nic nie
dociera, czego mamy dowod ponizej:

>OS/2 jest paskudny jak noc i chocby dla tego nie da sie na nim pracowac.
>Nawet zerzniety z win95 Merlin nic nie poprawil.........

to w95 ma interface uzytkownika zerznietyz z OS/2 poniewaz WPS
(Work Place Shell) byl znacznie wczesniej (2 lata) niz w95
a GUI systemow operacyjnych z koniecznosci sa do siebie coraz
bardziej podobne, gdyz zarowno IBM jak i M$ stara sie je robic
"CUA 91 compliants"
i pisalem juz o tym zarowno ja, jak i kilka innych osob, a ten w kolko
macieju : merlin zerznietyz z windoze

tak, a Rolls Royce jak wiadomo wzorowany jest na syrence

Grego