Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 07:49:13 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
<199607180436.GAA04390_at_malcolm.rmnet.it>...
> gowno pozostaje gownem nawet jak zalewa swiat,
> a ktos kto gowno nazywa gownem wcale nie musi byc sekciarzem,
>
> moze byc nawet dokladnie wprost przeciwnie: ma po prostu szersze
> horyzonty niz ci ktorzy ksztaltuja sobie poglady na podstawie reklamy
>
> Grego
>
> nawet moja anielska cierpliwosc wysiada przy twojej gownianej logice

A co ja mam powiedziec kiedy spedzilem 20 minut na bieganiu po stronach
vendorow
takich jak HP czy Dell szukajac obiecanych przez ciebie systemow z
preloaded OS/2?
Podajesz jakies fabryczki w krzakach bez reprezentacji na W3i firmy ktore
sie preloadowaniem os/2 bynajmniej nie chwala.
Masz jak kazdy prawo do wlasnej opinii ale pisanie wciaz tego samego jest
chyba nudne?
OS/2 jest paskudny jak noc i chocby dla tego nie da sie na nim pracowac.
Nawet zerzniety z win95 Merlin nic nie poprawil.........