Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 17 Jul 1996 - 18:46:28 MET DST

On Wed, 17 Jul 1996 01:40:00 +0200 you wrote:

>cala reszta nie fachowcow prostszy w obsludze WIN. Nie wpadaj tylko w
>sekciarskie zapamietanie i cytowanie jakis danych z ktorcyh wynika ze os/2
>to gwiazda a win wlasnie upadlo albo pada na pysk. Dobrze wiesz ze tak nie
>jest.

nigdy tak nie twierdzilem.
Nie wkladaj mi w usta (czy na klawiature) slow ktore z nich
nigdy nie wyszly.Nigdy nie mialem watpliwosci co do tego
ze w95 jest sukcesem marketingowym.

twierdzilem tylko ze:
1. z technologicznego punktu widzenia jest to najgorszy obecnie system
   na rynku
2. OS/2 wcale nie jest martwy (marketingowo) co Ty z uporem usilowales
   udowodnic nie majac na to zadnych danych poza jedna: w Twojej
   firmie sie go nie uzywa

nie wmawiaj mi rowniez "sekciarskiego zapamietania" bom wolny od tego
typu zboczen. Uzywam na codzien trzech systemow operacyjnych, i zaden
z nich nie jest tym ktory bym wybral gdyby moje mozliwosci wyboru byly
nieograniczone. (chcialbym miec w domu NextStep i AIXa)
OS/2 bronie gdyz
1. uwazam go za jedyna rozsadna alternatywe dla w95.
   (te same wymagania sprzetowe, latwosc uzytkowania, ta sama platforma)
2. nie cierpie monopoli
3. denerwuje mnie stado baranow twierdzace ze dla w95 nie ma alternatywy

>Twoje dane sa takie sobie bo na przyklad

moja firma ma wykupiony (slono platny) abonament w pewnej amerykanskiej
firmie dostarczajacej dane techniczne i marketingowe (w dziedzinie
komputerow). Zazadalem informacji n/t kto sprzedaje komputery osobiste
z "WARP preloaded". To nie byly innformacje otrzymane za pomoca
przeszukiwania WEBu jakas "search engine" wiec jest bardzo prawdopodobne
ze na tych stronach nie ma takiej informacji. Dostalem ogromny spis
z ktorego wybralem tylko te ktore oprocz adresu/tlf/fax mialy rowniez http.

>To jest dziecinne Grego.

to pozostawiam bez komentarza.

Grego

P.S.
Jesli czasem wogole cos czytasz to przeczytaj sobie "Erystyke"
Shopenhauera - to ci pozwoli rozszerzyc Twoj zestaw brudnych chwytow
w dyskusji, bo te ktore stosujesz do tej pory sa bardzo amatorskie.