Re: HELP, HELP please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Marcin Miedziejko (cody_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Wed 17 Jul 1996 - 12:21:58 MET DST

On 16 Jul 1996, EVA SZMIGIEL wrote:

> Jesli ktos to przeczyta to prosze go o pomoc.
> Nie wiem o co tu biega w tym interesie.Ta moja informacja dostanie sie na
> grupe dyskusyjna pl.comp.pecet(mam nadzieje).Czy ktos moze mi
> odpowiedziec na nia na tej liscie dyskusyjnej??
> Czy moze zostawic tu dla mnie info,ktore ja przeczytam jak polacze sie
> nastepnym razem??
> Jesli tak to bardzo prosze.
>
> Mam nadzieje,ze okaze sie,ze to prawda,ze internauci sa bardzo mili i
> chetnie pomagaja.Ja potrzebuje paru informacji,bo dopiero zaczynam
> surfowac.

> [...]
 Zeby ircowac musisz miec zainstalowanego irc klienta. Potem dajesz
/channel #nazwa. jesli chcesz wyslac do kogos info (tylko do niego ) to
standardowo do tego jest /msg nickname text. Nick'a nadajesz przez /nick (
np Cody ) Jesli piszesz normalnie text i dasz enter do go dostana wszyscy.
Jest taki styl na irc ze piszesz np Cody: text i wtedy nie musisz czytac
wszystkich textow tylko te ktore zaczynaja sie od twojego nicka.
Najczesciej ludzie maja poinstalowane skrypty, ktore upraszczaja wiele
operacji np dawanie op'a. Op to przywilej operatora systemu np. mozesz
zmieniac topic ( naglowek kanalu ) kopac innych lub banowac ( oj... )
( Blokowac dostep do kanalu )
Jesli wejdziesz na np. Polska (" /channel #Polska " ) to powinien Ci ktos
wyjasnic pare rzeczy . Zabawa jest przednia, ale to dla mnie strata
czasu...)
Kiedys sie w to bawilem i jest bardzo mile.
Jesli ktos bedzie czytal to i nie zgodzi sie z tym to prosze nie wieszac
na mnie psow ( chce tylko pomoc ) . Sam kiedys bylem beton i nikt mi nie
chcial pomoc. ( mysle ze teraz tez jestem beton ( te sprawy bardzo szybko
sie zmieniaja... )
Cody
ps. Milej zabawy...