fdd+mysz=mysz

Autor: Piotr Roszkowski (roszkows_at_hydra.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 17 Jul 1996 - 11:38:32 MET DST

Witam.
Mam taki oto problem i licze na to ze ktos z szanownych listowiczow
wie jak go rozwiazac ( i odpowie mi na niego) :
Sa dwa kontrolery ESDI i IDE(z karta I/O) , jesli dziala
tylko ESDI wtedy wszystkie dyski dzialaja FDDi 2xHDD ,
lecz jesli dorzuce ten drugi kontroler to przestaje mi dzialac
FDD niezaleznie od tego czy przyczepie ja do kontrolera IDE czy do ESDI ,
drugi kontroler jest mi potrzebny do myszki ,pierwszy do dwoch
dyskow ESDI .
Wszelkie rady beda mile widziane .

--
Z powazaniem
Piotr Roszkowski            | Wo/lomin O.K.  :)