Re: PIO

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Wed 17 Jul 1996 - 03:31:21 MET DST

At 15:31 16.07.96 +0200, you wrote:

>: >PS aha rozchodzi sie o Connera 540 MB
>: 1. Nie kombinuj!!!
>: Bo nic dobrego nie uzyskasz.
>
>E, tam - przyspieszenie to znowu nie tak malo.

A rozpirzenie w drebiezgi logicznej struktury dysku to jeszcze wiecej!

>Z Connerami akurat takich problemow nie mialem. ostatnio pracuje z 1.6,
>ktory raportuje PIO2, a ja uzywam PIO4.
>Natomiast mialem takie problemy z ... Caviarami.

I prawidlowo bo Caviary _prawidlowo_ raportuja PIO. Jesli podkrecisz to
przekrecisz. A niektore inne klamia - jesli zanizaja to pol biedy. Zdarzaja
sie jednak optymisci - pokazuja za duzo - i lataja w krzaczki pozornie bez
powodu.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl