Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 17 Jul 1996 - 00:52:23 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
> Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote in article
<199607160113.DAA00065_at_malcolm.rmnet.it>...
> [...]
> n/t czy ktos jest w stanie podac mu 4 sprzedawcow komputerow
> ktorzy sprzedaja je z "WARP preloaded" - przesylam ponizszy
> spis. Jest to tylko spis firm ktore maja wlasne strony WWW
> - co pozwoli latwo sprawdzic, w razie watpliwosci.
> Dysponuje znacznie dluzsza lista (adresy/telefony)
> firm o znaczeniu lokalnym ktore nie maja wlasnej strony na WEBie.
> (oczywiscie zadna z tycch list nie rosci sobie pretensji do
kompletnosci)

> http://www.best.com/~jrees/offering.html - IBM Factory Outlet
> Raleigh NC USA +1-800-426-7015 or +1-919-380-1442

Dyskusja jest dziecinna. Niehc kazdy uzywa co mu pasuje, Ty fachowiec OS/2
cala reszta nie fachowcow prostszy w obsludze WIN. Nie wpadaj tylko w
sekciarskie zapamietanie i cytowanie jakis danych z ktorcyh wynika ze os/2
to gwiazda a win wlasnie upadlo albo pada na pysk. Dobrze wiesz ze tak nie
jest.
Twoje dane sa takie sobie bo na przyklad
HP na
http://www.hp.com/gpcd/Products/X-Line/xu6index.html
Przedstawia swoj najlepszy model  (Vectra Xu) i podaje  w Models na
dconfiguration
ze system wychodzi z fabryki z win NT 3.51. Zobacz sam. Moze i sprzedaja
na specjalne zyczenie z OS/2 ale musza sie tego bardzo wstydzic bo nie ma
wzmianki o tym na tej stronie.
Podobnie Vectra XA
http://www.hp.com/gpcd/Products/X-Line/xaindex.html
I niepsodzianka pod vectra VA w features pisze z :"optimized for win NT
workstation"
ale jest jeden (1) model z os/2 . Jeden na dziewiec. Juz cos.
http://www.hp.com/gpcd/Products/V-Line/vaindex.html
Vectra VE to jest win 3.11 lub win 3.11 + win95
http://www.hp.com/gpcd/Products/V-Line/ve2index.html
Dell Optupelx o ktorym napisales
http://www.dell.com/prodinfo/desktops/optgen.html
jest "optimized fo win NT"
DGX ma installed win NT
GX Pro  jest optimized for win95 (!!!)
G Series jak wyzej
Pod flagowym napisano z duma ze DEll jako jeden z pierwszych zaczol
instalowac win NT
I znow ani slowa o OS/2. O przepraszam wszytskie systemy sa certyfikowane
pod os/2 razem z dwudziestoma innym OSami.
To jest dziecinne Grego. A Ty nie zadales sobie nawet trudu aby sprawddzic
swoje informacje. Ja nie przecze ze mozesz dostac OS/2 ale nikt sie tym
NIE CHWALI.
Bo to chyba nie powod........
Stracilem za duzo czasu na te glupoty. Obejrzyj sobie te linki sam.