Re: Podkrecanie Pentium 120

Autor: Maciek Sobczak (sobczak_at_unipack.com.pl)
Data: Tue 16 Jul 1996 - 13:58:37 MET DST

Andrzej Karpinski wrote:

> albo trzeba kupic porzadna plyte gl (np. asus sp4) i olewac dzielenie
> bo wcale nie musimy umiec dzielic ;) mozemy miec 50mhz procek i 32mhz
> pci i dziala to naprawde dobrze. co ciekawe 60mhz procek i 32mhz pci
> dziala szybciej niz 30mhz pci, chociaz teoretyzujac nie zawsze tak
> byc powinno.
> karpio

Podobno to jest tak ze na tasmie jada procesory i sa testowane na coraz
wyzsze MHz i jak zaczyna siadac to sie cofaja i przylepiaja np. 133.
Tyle ze kiedys testowli tylko do 133 i gdy weszly 150 to niektore
starsze sztuki sa na tyle dobre ze pojda na 150.

--
http://www.medianet.com.pl/~unipack/ms.htm