Re: Command.com vs 4DOS [bylo: W95 i command.com]

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 15 Jul 1996 - 18:46:44 MET DST

> To Worda 6.0 nie daje sie odpalic pod OS/2 ? Zawsze mi sie wydawalo,
> ze jest to mozliwe (sadzac przynajmniej po tresci niektorych postingow w
> tej grupie). Sorry, ja nie jestem specem od OS/2 (mam go od stosunkowo
> niedawna) i nie naleze do zwolennikow M$ Worda (a wiec go nie uzywam) ale
> mysle ze ta kwestie trzeba wyjasnic raz na zawsze. _Bardzo_ ladnie o to
> prosze kolegow specjalistow od OS/2...

word 6.0 _DZIALA_ poprawnie pod os/2. word 7.0 to word 6.0 ktory nie
dziala pod starymi win i os/2 - innych roznic stwierdzic nie
zdolalem podczas normalnej pracy (jest wiekszy i jeszcze bardziej
krowowaty, ale to pomijam). w pracy uzywam worda 2.0 i nie zamierzam
go zmienic bo jest ok, tabelki robie pod ami pro 3.0 i tez jest ok. i
nie widze sensu by gonic za nowymi programami tylko po to zebym po
tygodniu musial kupic 986dx37/400MHz i kolejny 1gb ram.
karpio