GSM w *.pl ?

Autor: Raphael Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Mon 15 Jul 1996 - 13:48:09 MET DST

Witam Internautow,

Wiem, ze to pytanie jest w tej grupie troche "off-topic",
ale nie znalazlem zadnej innej grupy dyskusyjnej, ktora
bylaby adekwatna do tematu. Pouczcie mnie, jezeli jest
inaczej.

Otoz doszly mnie sluchy, ze w Polsce ma zostac wprowadzona
siec telefonow komorkowych GSM. Interesuje mnie jak daleko
sa posuniete prace. W ilu miastach mozna juz telefonowac
i kto trzyma na tym lape (Centertel ?).

Poza moja prywatna ciekawoscia, jest to o tyle zwiazane
z komputerami, iz probuje stworzyc mechanizmy do wysylania
SMS przez modem do telefonow komorkowych i szukam opisow
protkolow uzywanych przez roznach providerow.

Troche informacji mozna znalezc na:

GSM: http://ccnga.uwaterloo.ca/~jscouria/GSM/gsmreport.html
SMS: http://www.cms.co.uk/sms/

Jezeli gawiedz jest przeciwko przekazywania tych informacji
poprzez pl.comp.pecet, chetnie podyskutuje prywatnie.

Rafal