Re: Co lepsze: modem wewn. czy zewn. ?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 15 Jul 1996 - 02:35:59 MET DST

>08 Jul 96 12:39, A. Cianciara 39-83 -> do All:

> AC3> pracy masz na scianie dwa gniazdka sieciowe. Tyle ze na roznych
> AC3> fazach. Wlacz do jednego komputer a do drugiego jakies uzadzonko
> AC3> sterowane RS-em. Nastepnie polacz komputer z tym czyms kabelkiem
> AC3> RS. Efekt murowany. Zazwyczaj pada port w komputerze. Sprawdzone
> AC3> empirycznie :((. Co prawda tym urzadzonkiem nie byl modem tylko
> AC3> rejestrator, ale to chyba jest bez znaczenia.

Przepraszam, bede krzyczal:

CO DO JASNEJ CHOLERY MAJA Z TYM WSPOLNEGO DWIE FAZY ???

Kochani, poczytajcie sobie troche o zasilaniu urzadzen elektronicznych

i przestancie wreszcie powtarzac te bzdury o "wspolnej fazie".

Grzegorz.

p.s. Przepraszam, Alex, ze na Ciebie akurat wypadlo, ale naprawde
jak slysze o "wspolnej fazie" to chce mi sie wyc...

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl