Re: polskie fonty w OS/2

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 13 Jul 1996 - 15:09:44 MET DST

On Sat, 13 Jul 1996 12:31:58 +0200 Maciej Czapkiewicz wrote:

>E, wiecie co, chyba mam za duzo promili lamerstwa we krwi, naciskali
>mnie wiec im na partycji DOSowej zainstalowalem Win3.1PL, i mi OS/2
>przestal dzialac! Po ekranie tytulowym resetuje sie komputer.

Najpierw trzeba bylo wyinstalowac obsluge win w OS/2,
potem zainstalowac win3.1PL
i na koncu reinstalowac obsluge win w os

WARP bez WIN-OS2 korzysta z DLLi windoze oryginalnego
wiec po tym co zrobiles znnajdywal (pod tymi samymi nazwami)
rzeczy troche odmienne od tych na ktore byl nastawiony przy
poprzedniej instalacji.

to jest wyjasnienie, aczkolwiek fakt pozostaj faktem:
to burak, os/2 powinien w najgorszym wypadku wystartowac
bez obslugi winndoze (z odpowiednim msg)
a nie wywalac sie

>Jade na urlop i innym tez to polecam ;-)

wam to sie w tej polsce powodzi :-)))
ja nie moge sobie na to pozwolic :-(

Grego