Re: Jaka karta 2MB: S3Tro64v+ czy S3Vision868 ?

Autor: zbylu_at_complex.com.pl
Data: Sat 13 Jul 1996 - 05:17:01 MET DST

zbylu_at_complex.com.pl wrote:

> Ostatnio tj. tydzien temu wywalilem ze swojego sprzetu karte Trio64v+ 2MB!!!
> Wyzszej rozdzielczosci jak 640x480 16 kolor, nie udalo mi sie wyciagnac.
> A zainstalowana ona byla na plycie Gigabyte, pent 133, 32 MB. Jedyne gdzie
> udalo mi sie osiagnac rodzielczosc ww. w 256 kolorach to w grze DukeNukum3d,
> i do tego obraz byl caly zakrzaczony ! A w windoze wyzsze rozdzielczosci
> (nawet 640x480x256c) byly totalnie skaszanione ! Karte wymienilem na
> MIRO Crystal 22SD 2Mb (tez na trio64) i wszystko jest OK!

>No nie wiem, czy jest to dobry sposob na wyrazanie opinii na temat typu
> [...]

Napisalem tylko jak sprawowala sie karta trio64v+ na moim komputrze -
a nie pisalem, ze jest zla, czy tez do kitu. Miro jest drozsza. ale
za to dziala bezawaryjnie, za co ja cenie ! A kolega, ktory
prosil o opinie nt. ww. kart graficznych niech sam wyciagnie wnioski.
Najlepszy wniosek: sprawdz przed zakupem jak bedzie dzialal sprzet
u Ciebie po zainstalowaniu w komputrze :) !
Zbyszek
| Zbigniew Zielinski |
| e-mail: zbylu_at_complex.com.pl |
| http://www.complex.com.pl/~zbylu |