ODP: AWE 32 czy GUS PnP !!

Autor: Piotr Frydrych (Piotr.Frydrych_at_p123.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Wed 10 Jul 1996 - 22:39:14 MET DST

Hi Leszek!

09 Jul 96 12:56, Leszek Szczepanowski => All:
[...]
 LS> Wlasnie, niech mi ktos powie, jak gra SoundBlaster 16 z modulem
 LS> WaveTable ? I do czego te probki sa podobne, do AWE, GUSa czy innego
To zależy jaką przystawkę WaveTable sobie kupisz. Ja słyszałem Korga (nie
pamiętam symbolu, ale mogę sobie przypomnieć) i dzwięk z niego jest naprawdę
dużo, dużo lepszy niż wszystkie AWE + GUS razem wzięte. Przetworniki 18 bitowe,
śliczne próbki brzmień biją AWE i GUS'a. Ale za AWE jest to, że można ją
rozbudować do 28 MB RAM i tam wrzucić próbki. Wtedy też będzie grać świetnie.
 LS> badziewia ? :)) Bo ta co mu zalatwilem ma wejscie na karte WaveTable.
 LS> To jest jakis standard czy trzeba kupic modul Creativa ?
Jest to standart Wave Blaster II i nie trzeba kupować Creativa.

p.s. Do AWE też można podączyć moduł WaveBlaster i będzie grać świetnie +
jeszcze wolna pamięć RAM do wykorzystania.

                            Piotr Frydrych