Re: W co inwestowac?

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 10:50:26 MET DST

a_j_p_at_dollar.it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski) wrote:

>Bezposrednio z G'95 mialem do czynienia raz. Mimo wszystko przytocze
>argumenty, ktore pewnie nie spodobajom sie Wam - profesjonalistom, bo
>sa o grach.

>1. Podobno (tak slyszalem) Civ II pod G'95 wiesza sie Non - Stop, a
>nawet pewnemu facetowi cos nawalilo w G'95 i Civ II nawet sie
>instalowac nie chce... Musial jeszcze raz zainstalowac G. Pod
>normalnymi Win 3.1 Civ II nie chodzi moze zabojczo szbko (486 100MHz
>8 MB RAM), ale tylko raz mi sie powiesilo.

>2. Ktos slyszal o robiacej furrore gierce Earthworm Jim? Byla pod
> [...]

Wniosek taki, ze jak sam mowisz kontakt z WIn95 miales tylko raz i to
krotki. Cos slyszales, o czyms przeczytales....itd. - null first
person experience. Civ II mi sie nie wieszalo (a Earthworm dzialam
normalnie). Inna sprawa, ze na 8MB CIV II dzialala jak swieta krowa i
walila po kilkanascie megsow swapa - ale to inna sprawa.

A tak przy okazji moze ktos mi wyjasni nastepujacy fakt:
- Na 8MB WIn95 zaraz po uruchomieniu wali okolo 6MB swapa
- Na 12 MB Win95 wali okolo...6MB swapa
- Na 16 MB Win95 wali ponad...6MB swapa !???

Ile trzeba miec w koncu pamieci,zeby WIn95 nie walilo swapa?

Mariusz Studzinski