Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 14:59:06 MET DST

> proga_at_dec1.hep.utexas.edu (Marek Proga) wrote in article
<proga-2906962254210001_at_mac7.hep.utexas.edu>...

> To z wlasnego doswiadczenia ??????
Nie nigdy nie staralem sie nauczyc angielskiej wymowy. Ci ktorym sie
wydaje ze maj wlasxnie angielska wymowe powinni porozmawiac z
brytyjczykami i posluchac jak ona brzmi. To bardzo trudne do podrobienia
nawet po kilku latach w UK.
Ale w Polskim systemie nauki jezyka utarlo sie ze ucza go Polacy ktorych
tez ktos nauczyl i czesto uczniowe/studenci znaja dana wymowe z tasm/
laboratoriow itp. A to nie dobrze.