Re: Biedni pecetowcy

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 15:20:41 MET DST

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:

[spis aplikacji]
> ale co z tego
> i tak bede slyszal ze w bussinessie to tylko w95
> bo na OS/2 brak aplikacji

Jest jeszcze jedno (zasadnicze) "ale".
Gdzie kupowac programy pod OS/2? Jak przychodzi co do czego
(czyli innego programu niz M$-stajnia) to nawet pod Win wcale
nie tal latwo znalezc sprzedawce interesujacego produktu.
A jak ktos pracuje na kradzionym, to juz zupelna kaplica
(piraci maja niewiele lub nic z OSa) :-)))
I jeszcze jedno - wcale nie jest tak latwo przeskoczyc sobie
ot tak, z programow ktore sie zna (czyli zazwyczaj pod Win)
na zupelnie inny system i inne programy, ktorych by sie trzeba
bylo od nowa uczyc...
A poza tym skad ja mam wiedziec czy w.cytowane odpowiedniki
to sa rzeczywiscie odpowiedniki (a nie zestawienie typu
Photoshop, no ja mu buch, Paintbrush :))) Tego nie ma gdzie
przeczytac. Niestety, takie zycie...

WP.