Re: Dlaczego uzywamy M$ Office

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 13:35:29 MET DST

Wojciech Golec <voytekgolec_at_worldnet.att.net> wrote:

>Pytanie jest co Microsoft zrobil,ze niedoinformowani ludzie wierza,ze Win
>jest najlepsze,a co IBM nie jest w stanie zrobic(rownie wielka firma)?

Jak to co ? Wydal 150 mls $ na reklame - wlasnie w tych mediach, ktore
ci ludzie czytaja i ogladaja.

>Interesujace jest rowniez,ze "the boss" i "head of accounting" sa takze
>niedoinformowani.Jestem ciekaw w jakich firmach robia tacy ludzie kariere?

Ale to jeszcze nic, zdarza sie ze tak samo uwazaja ludzie w KOMORKACH
INFORMATYCZNYCH centrali firmy. Nie powiem, jaka firme akurat mam na
mysli.... ;-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl