Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 04:53:40 MET DST

> Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote in article
<199606280037.CAA25051_at_malcolm.rmnet.it>...

> baju baju Slawku
> to nie M$
> gdyby nie M$ bylo masa firm dysponujacych odpowiednia technologia
To gdzie one sa te firmy? Przeciez nikt im nie zabrania produkcji?
> Czas dojrzal, a M$ NIGDY nie wprowadzila NIC nowego
>okienka i mysza pochodza z laboratoriow Xeroxa, a Apple je wykorzystywal
> dawno przed windoze. PnP - istnial od dawna w MACu i na architekturze
> MicroChannel. Mozna tak ciagnac w nieskonczonosc.
Ale co z tego? Samchod rowniez wymyslili Niemcy ale Ford uczynil mozliwa
jego masowosc...... Co mialem na mysli to to ze tekstowosc DOS nie mial
sznas na masowosc bo byla zbyt nieprzytepna, uprzystepnily komputer
winodows.

> To wlasnie M$ blokowal przez lata swoja potega rozwoj systemow
> wykorzystujacych w pelni mozliwosci jakie sie pojawily wraz z powstaniem
> 80286 nie mowiac juz o 386. 80286 powstal w 1984 roku i choc byl
16bitowy
> ale to przeciez niewazne - mial wszystko to co potrzeba: mechanizmy
> ochrony pamieci (protected mode), mechanizmy zarzadzania pamiecia
> wirtualna itd itp etc. Powstaly oczywiscie rozne Concurrent DOSy itp,
> ale poniewaz nie byly z M$ - nie mialy sily przebicia.
Czy ktos im zabranial? To normalna walka na rynku a komputery to normalny
biznes.

>Powstal OS/2,
> v1.0, 1.1, 1.3 - ale M$ doszedl do wniosku ze nie bedzie sie dzielil,
> zostawil OS/2 IBMowi i zaczal prace nad tym g... w3.x, ktorym
> znowu na lata zablokowal rozwoj systemow operacyjnych typu personalnego,
> dopoki sam nie wypuscil nowego g... i teraz rozpowiada swiatu ze
pierwszy
> system 32bitowy, multitasking itp itd etc.
Te gowno 3.x bardzo dlugo bylo tym co poruszalo wielka wielka machine.
> dajmy juz spokoj Slawku,
> nie zapedzaj sie na tereny na ktorych poruszasz sie slabo,
> bo tylko grzezniesz
Na kompuetrach moze i tak ale jak slysze gsloy oburzenia nad praktykami MS
albo inne takie to bucdzi to moje politowanie.
> M$ to byl i bedzie wylacznie geniusz marketingowy Billa Gatesa,
> przed ktorym chyle czola, jak przed kazda rzecza zrobiona swietnie,
> ale nie zamierzam sie z tego powodu dac oglupic.
>
> Mnie M$ nigdy nic nie dal,
> i nie dal rowniez zadnemu innemu uzytkownikowi komputerow
> (SPRZEDAL)
> i rowniez dla zblizenia komputera do mas - M$ jako taki nie byl
> potrzebny, to by sie stalo i tak, i moze nawet predzej i TANIEJ, gdyby
> zamiast kolosa M$ wprowadzalo komputery pod strzechy kilka/kilkanascie
> [...]
A co sprawia ze konkurencja MS jest nie zdrowa? Poza tymjest kilkanasce
firm. jesk OS/2 jest MAC jest kilkanascie Unixow i pochodnych i co?

--
 Regards:
 Slawek Duchnowski