K5vsP5 oraz GUSvsAWE

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p9.f54.n480.z2.fidonet.org)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 13:18:01 MET DST

Hello Gregorio!

26 Jun 96 01:03, Gregorio Kus -> do All:

 GK> rzeczy izby im byly te wynalazki potrzebne??? ja mam SB PRo,
 GK> jestem zadowolony i nie widze najmniejszej nawet
 GK> potrzeby wymiany. Jak chce posluchac muzyki to wlaczam CD a nie
 GK> zapuszczam pliki .MID a to czy w muzyczkach z jakichs programikow
 GK> czy gierek dzwiek brzmi mniej czy bardziej realistycznie - ani
 GK> mnie grzebi ani zieje

 GK> chyba ze naprawde tak nam Polska obrodzila w talenty muzyczne
 GK> i mozliwosci tych kart sluza po prostu naszym mlodym kompozytorom
i muzykom, a tych nie mało...
I tak wszyscy mają w najgorszym razie jakieś moduły typu Roland Canvas, ale do
szybkiej obrobki na PC-cie czegos, co wieczorem ma byc zagrane chocby w knajpie,
AWE najlepiej sie nadaje.
Rozpytaj w tzw. "kregach muzycznych" - przypuszczam ze w Italii jest tak samo.
A ich dzieci rzna w tego samego co w Polsce DOOM'a czy FIFA i olewają emulacje
SB, która na co drugiej gierce zawodzi, tak że też bedą głosować przeciw GUS'om
itp wynalazkom...

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-