Re: W co inwestowac?

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 21:27:19 MET DST

Tomasz Kloczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl) wrote:

: Patrz Pan :)
: A ja myslalem ze okienka rozpropagowal Apple. Gry to ja myslalem, ze w
: przewazajacej wiekszosci powstawaly na Amige, Atati, a jeszcze wczesniej
: na osmiobitowce.

Musze Cie zmartwic: nie nadajesz sie na obywatela USA. Nie dosc, ze
czytasz nie tylko horrory i romanse, ale na dodatek pamietasz to,
co przeczytales - a na dodatek (federal crime!) myslisz... :)

: Ta nieswiadomosc zatacza coraz wieksze kregi. Ostatnio na pytanie kto
: wymyslil Unix-a otrzymalem odpowiedz, ze M$ i jak na razie niezle mu to
: wychodzi i w tym momencie szczeka opadla mi do pasa.

Komu Ty zadajesz pytania?

--
	Leszek.