Re: Swieta wojna trwa

Autor: Marek Proga (proga_at_dec1.hep.utexas.edu)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 05:27:57 MET DST

In article <199606261730.TAA14162_at_malcolm.rmnet.it>, Grego_at_RMnet.IT
(Gregorio Kus) wrote:

> najlepszy (w/g mnie, Ty pewnie powiedzialbys: najgorszy) stosunek
> ilosci uzytkownikow w95 do ilosci uzytkownikow OS/2 ma nie Polska
> ale Niemcy. Nie wydaje mi sie zeby Niemcy NAWET DLA AMERYKANINA
> byly skansenem technologicznym.
Powinniscie przeczytac co Duchnowski wypisuje o Polsce na innych grupach.
On jest w NY i wie wszystko lepiej. Teraz widze ze ma jeszcze jednego faworyta.
Nr.1 to Caprice a Nr.2 to Win95. Naszczescie pierwszego przestali produkowac.
Miejmy nadzieje ze Win czeka to samo. Ciekawe kto bedzie sie martwil wtedy
o prace.

Marek