Re: W co inwestowac?

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 21:35:29 MET DST

Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:

: MY mowimy o rynku a takiegi wPolsce nie ma. Mowimy o komputerach w pracy a
: to w Polsce wciaz przyszlosc. Co ta elita wie na ten temat? Z internetu
: czy z gazet?

Zastanawiam sie, czy odpisywanie Tobie ma w ogole jakis sens. Przeciez
Ty i tak wiesz np. o mojej pracy - jej warunkach, sprzecie , na ktorym
pracuje i oprogramowaniu, jakiego uzywam - wszystko, czyli wiecej, niz
ja sam o tym wiem...

--
	Leszek.