Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 00:42:34 MET DST

> Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote in article
>
> Tym razem Tomku nie moge sie zgodzic z Twoim rozumowaniem.
> Ten sam efekt osiagnelibysmy majac miliony rozsadnych klientow,
> wiec ja na tlumactwie nic nie korzystam (w przeciwienstwie do Wilusia
Gejtsa)

I co mieli by ci rozadzni klienci uzywac OS/2? Co dzieci mialy by uzywac
chcac sie pobawic CD-Romami - Unixa?

> Linuxy i FreeBSD mielibysmy i tak, bo to dzielo takich jak my.
> Ale jesli padnie MAC i WARP - to bedzie wina wlasnie tlumokow,
> ktorzy sami zakladaja sobie petle na szyje (monopol).

Dzis otwieram Micro & Personal Computer i czytam:
> "ormai lo sanno tutti: w95 e' stata una bella fregatura"
> (mniej wiecej: "jak sie juz wszyscy zdazyli zorientowac - tym w95
> zrobiono nas w konia").
No i co, tytul we wloskiej gazecie to nie powowd dla strachu dal MS.
Duzo jest roznych gazet na czym polega niezadowolenie z WIN95 moglbys nam
napisac?

> I kto za to odpowiada? Przez dwa lata
> 90% artykulow to byly artykuly na temat kolejnych beta Chicago,
> artykuly o istniejacych na rynku rozwiazaniach alternatywnych
> mozna bylo policzyc na palcach jednej reki. A dzis sa zdziwieni.
Bo na to ludzie czekali!
> [...]
> Jezeli sam jest za glupi, zeby je dostrzec.
> Zbyt mocne?
> Nie wydaje mi sie.
> Ja nie kupilbym produktu M$ nawet gdyby byl o wiele lepszy
> od WARPa, bo zylem zbyt wiele lat w panstwie w ktorym zmonopolizowane
> bylo wszystko, wiec wiem jakie skutki pociaga za soba monopolizacja
> czegokolwiek.
> Na szczescie WARP jest znacznie lepszy (pod KAZDYM wzgledem,
> z interfejsem uzytkownika wlacznie) co bardzo poprawia moje
> samopoczucie.
>Widziales Merlina? To ohydne dziadostwo to powod aby MS mial lawsuit
przeciwko IBM o plagiat.....

--
 Regards:
 Slawek Duchnowski