Re: OS/2 i windows

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 11 Jul 1996 - 22:01:44 MET DST

On Thu, 11 Jul 1996 18:31:00 +0200 Pawel PYK wrote:

>Poniewaz Slawkowi udalo mi sie skutecznie zachecic mnie do
>instalacji OS/2 a musze uzywac kilku aplikacji z win to mam
>pytanie:
>czy jest jakas praktyczna roznica miedzy win dystrybuwanym z OS/2
>WinOs (?)a normalnym win przylaczanym do OS/2. Kiedy cos ktos
>mowil ze to te same zrodla tylko inny kompilator ale to chyba
>bujdy.

nie, to nie sa bujdy. WIN-OS2 jest robiony z source'ow Microsoftu,
do ktorych IBM ma prawo na podstawie umowy datujacej sie z czasow
wspolnej pracy nad OS/2. (ale musi placic copyright)Roznic zauwazalnych
nie ma (nawet znane bledy w apletach windoze [jak np. ten w kalkulatorze])
sa te same. OS/2 Unleashed jednak twierdzi, ze WIN-OS2 jest lepiej
zintegrowany z reszta systemu niz ten zassany z oryginalnych w3.x.
Wydaje mi sie ze rzeczywiscie pracuje stabilniej, ale nie mam w tym
zakresie wiekszych doswiadczen. (aplikacji windoze prawie nie uzywam)

Grego