Re: V-Fat w starym DOS-ie

Autor: Leszek Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 11 Jul 1996 - 11:33:48 MET DST

On 10 Jul 1996, Stan Kulski wrote:

> Kiedys widzialem taki programik PartitionMagic, ktorym latwo mozna bylo
> manipulowac (tworzyc, zmniejszac, rozszerzac, przesuwac partycje). Bez
> uszczerbku dla zawartosci. Pytanie po co? Ok. 33% dysku jest stracone.
> Clustry determinuja wielkosc zajetego dysku przez file, wiec autoexec 200
> bajtowy na moim dysku zajmuje np 32,768 bytes. O ile sobie przypominam ten
> programik ma male utility do graficznego obrazowania straty - impressive!
> Stan Kulski

Jak to po co ? Nie powiesz mi chyba ze jak dostajesz dysk 1,6 GB albo 2
GB to robisz na nim jedna partycje ???? Ja na 1,6 GB mam podzielone tak:
509.9 x 3 + 18 MB... Cluster size mam 8 kB i miesci mi sie duzo wiecej
nizby to bylo na jednej partycji... te 18 MB mam dla pliku wymiany z
windozow 3.11 wiec siedzi se to osobno i nie przeszkadza ! :)

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl|
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |