Re: Mini OS/2

Autor: Pawel Baranowski (baran_at_)
Data: Thu 11 Jul 1996 - 09:55:50 MET DST

In <4s26rs$it0_at_info.cyf-kr.edu.pl>, cieciwa_at_zarz.agh.edu.pl (Wojciech "Sas" Cieciwa) writes:
>Czy udalo Wam sie stworzyc dyskietki systemowe? - takie jak dla DOSa.
Tak.
Mozna uzyc standardowego narzedzia OS/2 dostarczanego z systemem
Create Utility Diskettes z folderu OS/2 System / System setup
( \OS2\INSTALL\BOOTDISK.EXE ) - tworzy on 3 kolejne dyskietki potrzebne
do uruchomienia i konserwacji systemu ( fdisk,chkdsk etc. )
lub
napisanego przez pracownika IBM BOOTOS2 OS/2 BOOT System Create
Utility - aby podniesc system wystarczy jedna dyskietka ( jesli jest
na niej troche miejsca oplaca sie podmienic shell bos2shl.exe na tshell.exe -
jest lepszy ), acha wersja z ktora sie spotkalem obsluguje do OS/2 Warp
wlacznie ( nie potrafi zrobic dyskietek z Connecta ).

>I jeszcze jedno ile minimum zajmuje OS/2 ???

Wg instrukcji z z powyzszego programu
- CLI - do 2-3 MB
- PM - 9 MB + SWAP

>Tylko tryb tekstowy, zamierzam podmienic u znajomego caly katalog
>DOS na OS.

W ten sposob nie - trzeba jeszcze zainstalowac pliki systemowe,
ktore rezyduja w katalogu glownym OS2BOOT,OS2DUMP,OS2KRNL,OS2LDR
OS2LDR.MSG,OS2LOGO,OS2VER ( do tego chyba sluzy program sysinstx.com )
i oczywiscie CONFIG.SYS

>Czy ktos juz cos takiego robil ?

Na twardym dysku ja nie, dyskietki tak ( wyzej wymienionym programem ).

                          Pawel Baranowski
E-mail:owski_at_slc1.geol.agh.edu.pl
        baranows_at_galaxy.uci.agh.edu.pl