Amstrad CPC

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 10 Jul 1996 - 18:44:47 MET DST

  Moj mailbot porozsylal juz kilkadziesiat kopii CPCEMU
a ja sam dotad nie znalazlem czasu by sie nim pobawic.
Znalazlem go dopiero dzisiaj i... CAZZO! CHE MERAWIGLIA!
Dziala wspaniale. Co wiecej - rowniez w DOSowej sesji OS/2.
Dzieki niemu zobaczylem (po 10ciu chyba latach) moja
pierwsza w zyciu gre komputerowa - Blagger!
Byla to tez pierwsza gra ktora troche hack'nalem - napisalem
do niej taki loaderek ktory pozwalal startowac z sowolna
liczba "zyc" (od 1 do 255) i od dowolnego ekranu.
Niestety nie mam swojego archiwum w Italii, bo przyjechalem
tu pociagiem a nie TIRem, wiec mam prosbe do kolegow: moze
ktos ma takiego hacka do Blaggera?
Bede ogromnie wdzieczny.

Osoby ktore wyslaly CPC subscribe do robo_at_rmnet.it uspokajam
ze dzis w nocy zaczyna sie rozsylanie CPCEMU v1.4
Osoby ktore dostaly CPCEMU 1.3 i zycza sobie upgrade - musza
niestety ponownie wyslac mail do mailbota, gdyz nie wydawalo mi
sie sluszne uszczesliwianie kogos na sile mailem o tych rozmiarach.

Rowniez zapowiedz rozsylania wszytkicg gier/programow do CPC
osobom ktore wyslaly subscribe do mailbota, musze zmodyfikowac.
Po prostu archiwum wzroslo do kilkunastu megabajtow i o ile mnie
nie sprawia specjalnych klopotow rozsylanie go, o tyle chyba jednak
nie wszyscy "abonenci" byliby zadowoleni z takiego nadmiaru szczescia.
W najblizszym czasie bedzie juz dzialac komenda INDEX, a potem za pomoca
GET bedzie mozna sciagac to na co sie ma ochote. Szczegoly (wraz
z pierwszym INDEXem) mailbot rozesle do wszystkich subskrybentow.

pozdrawiam serdecznie wszystkich czujacych nostalgie za absolutnie
najlepszym 8mio bitowcem wszystkich czasow.

na pochybel atarowcom, komodorowcom o gumiakach nie wspominajac!

;-)

Grego