Re: ODP: AWE 32 czy GUS PnP !!

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Wed 10 Jul 1996 - 13:48:13 MET DST

> Wlasnie, niech mi ktos powie, jak gra SoundBlaster 16 z modulem WaveTable ?
> I do czego te probki sa podobne, do AWE, GUSa czy innego badziewia ? :))
> Bo ta co mu zalatwilem ma wejscie na karte WaveTable. To jest jakis
> standard czy trzeba kupic modul Creativa ?

Chyba masz na mysli WaveBlaster'a? Gniazdo na SB16 jest standardowe i
mialoby w nie wlozyc jakikolwiek modul wavetable. Ale sam WaveBlaster jest
niezly i co ciekawe w cenniku jednej firmy zauwazylem, ze kombinacja SB16ASP
+ WaveBlaster II wychodzi taniej niz AWE full. A ma 2MB ROMu z probkami od
Emu i jest sprzetowo kompatybilne z General MIDI.

Pilar