W'95 - ale numer!

Autor: kbns_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl
Data: Wed 10 Jul 1996 - 01:27:45 MET DST

Witam!

Czytam PECET'a od jakiegos czasu; aczkolwiek jest to moj pierwszy posting na
ta liste (jak cos nie tak to mnie nie zjedzcie). Ale do rzeczy:

Swego czasu kumpel chcial aby mu wywalic to cale W'95. Jako ze nie wiedzialem
czy w/w kumpel mial na partycji jakis filesystem'95 przystapilem do fdiska.
Wystartowalo sie W'95; dalem "Uruchom ponownie komputer w trybie MS-DOS" (czy
jakos tak), po czym fdisk, usunalem partycje z W'95, wychodze z fdiska i
TAAADA!
W'95 ostrzegl mnie ze wylaczenie komputera (lub Crtl+Alt+Del, nie pamietam)
teraz bedzie niewskazane i najlepiej bedzie jak *WROCE* do systemu W'95 !!!

Chwile na to patrzylem (DUUUZY szok dla mnie, nie wiem jak inni), po czym
dalem komputrowi zimnego reset'a. Wszystko dalej poszlo OK.
Jak Wam sie podoba powrot do W'95 po wywaleniu go? Dla mnie bomba :-).

PS. Musze kiedys sprawdzic ten numer pod W3.11

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl