Re: PPP, SLIP czyli TPSA

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Tue 09 Jul 1996 - 20:12:37 MET DST

Jarek Lis wrote:

> Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl) wrote:
> : Zostawcie Trumpeta w spokoju i œcišgnijcie sobie Microsoft Explorer 2.01
> : for Windows 3.1x FULL (dialer, TCP/IP, poczta, newsy i WWW). W tej chwili
> : najlepszy tego typu pakiet do Windows 3.1x i za darmo!
>
> A np. zobaczyc czy w ogole jakies pakiety dochodza da sie? Skrypt
> do telefonowania mozna wpisac wlasny?
>
> Bo do Trumpeta w zasadzie nie mam zastrzezen, i pod 3.1x trudno o cos
> lepszego.
>
> Jaroslaw Lis

> [...]

Nie bardzo rozumiem co chcesz zobaczyć. Użyj Ping, route trace lub
hopcheck, aby dowiedzieć się czy ramki IP latajš czy nie.
Skrypty w explorerze nie sš do niczego potrzebne. Stos TCP/IP jest w
eksplorerze o niebo wydajniejszy od trumpetowskiego.
A najlepiej przejdŸ na Windows NT i tam dopiero jest niezła zabawa!

  Name: Marek Baczek
  mailto:mgb_at_qdnet.pl
  http://www.qdnet.pl/~mgb/