Re: Command.com vs 4DOS [bylo: W95 i command.com]

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Tue 09 Jul 1996 - 12:35:17 MET DST

Leszek Szczepanowski <twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>A tak w ogole jest ktos kto wykorzystuje command.com do czegos innego niz:
>odpalenie kolejnej sesji,
Czy ty tylko pracujesz z Win????????????????
Po nawzie servera powinienem wnioskowac ze pracujesz w
Instytulecie Elektroniki P.Sl i tylko win???

wykonanie dir, itp ??
samo dir ma kilka opcji wiecej

>To wlasciwie po co mu 4dosy itp ?
>Niech ktos mi powie jakie ma korzysci ze stosowania innego interpretera
>komend!
Uzywalem dlugo 4DOSa i a teraz NDOSa. Mniej zajmuja pamieci.
Maja bogatsze opcje ktore sia czasami przydaja
np copy /s cale kartoteki, bogatsze komendy umozliwiajace
utworzenie plikow wsadowych np ja np sukcesywnie
automatycznie archiwizuje pliki konfiguracyjne dos'a i dwu win'ow
(3.11 USA i 3.11PL dlaczego musze uzywac dwu nie pytajcie bo mnie
krew zalewa ze pod jednym nie mozna wszystkiego) i tworzone sa
katalogi o nazwie odpowiadajacej bierzacej dacie. Poza tym
help jest bardziej przejrzysty

A w tym konkretnym wypadku takie ze win95 nie rozpozna go i nie
skasuje (bo zamiast command.com bedzie mial ndos.com).
Pawel