Re: PPP, SLIP czyli TPSA

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 08 Jul 1996 - 21:36:23 MET DST

"Darek Ćwiklak" <dac_at_gazeta.pl> wrote:

><slrn4u1jl0.a99.joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl>...

>Windows 95 maja wbudowana obsluge TCP/IP. I to dziala ( A TP SA tylko
>liczy szmal...)

>Czesc

Naprawde dziala? U siebie mam teraz zainstalowany pakiet FTP Explore,
ktory posiada wlasny driver TCP/IP. Lacze sie przez to bez problemow.
Dodatkowo zainstalowalem sobie dial-up z Win95 i mam problemy:
- Win95 wybiera numer, laczy sie bez problemu i pojawia sie
'Connected'. Jednak zaden z programow (Netscape Nav., CuteFTP,
MailONNet, Free Agent, etc NIE moze sie z niczym polaczyc (ale chodza
bez problemu jak uzywam driverow z FTP Explore. O co w tym wszystkim
moze chodzic?

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

** Spring is my love **