Dekoder do baz Accessa

Autor: Michal Rok (mrok_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 07 Jul 1996 - 19:15:56 MET DST

Mam taki maly problemik: sklada sie nan baza (*.mdb) z Microsoft Accessa,
oraz programik z Visual Basica, ktory cos z ta baza robi. W bazie jest
pare tysiecy rekordow, a ja chce je skasowac (wlasciwie wszystkie),
ale zachowac baze tak, zeby programik dzialal i pozwolil do niej na nowo
cos dodac. Wszystko by bylo fajnie, gdyby Access nie pytal o haslo
przy probie otwarcia pliku z baza... moze ktos zna jakis dekoder
do takich baz? Albo moze jakis inny pomysl?

z gory wielkie dzieki...

Michal

ps. nie wchodzi w rachuba kasowanie rekordow programikiem - on kaze
sobie potwierdzac po piec razy, a ja nie mam na to calego miesiaca...
ps2.chodzi dokladnie o program BAO Flight Shop (dla zainteresowanych)
ps3.jacys inni maniacy flight simulatora czytaja ta liste?

--
 Michal Rok             Warsaw, Poland