Re: W co inwestowac?

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 07 Jul 1996 - 10:16:17 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>jesli tak sie dzieje to wlasnie dzieki takim, ktorzy glosza ze nie ma
>opcji konkurencyjnej. W ten sposob zamyka sie ostatnia furtke. Trafiamy
>na uzytkownika ktory jeszcze nie wpadl w sidla M$, i zamiast przedstawic
>mu alternatywy to tacy "znawcy" mowia ze alternatywy nie ma.

>Grego

Pare razy zrobilem to do czego namawiasz - nie chodzilo tu o system
operacyjny ale o glupia karte dzwiekowa. Pare osob (nowicjuszy) pytalo
mnie jaka karte muzyczna wybrac. Ja na to, ze GUS-a oczywiscie (niska
cena, wspaniale mozliwosci, no ale trzeba _troche_ sie z nia pobawic).
Teraz wiekszosc z tych ludzi ma do mnie mniejsze czy wieksze pretensje
- a to ze konfiguracja za trudna,a to ze emulacja SB szwankuje, a to
ze trzeba drivery podmieniac (a to przeciez jest _strasznie_ trudne),
itd, itp. Wiecej tego bledu nie popelnie - niech o reklame swoich
produktow zadbaja zainteresowane firmy - ja im za darmoche reklamy nie
bede robil. Teraz jak mnie sie jakis nowicjusz pyta o karte dzwiekowa
to mowie mu zeby poszedl do sklepu i poprosil o demonstacje.

Mariusz Studzinski
Student IFA na UMCS w Lublinie
An English Philology Student at UMCS Lublin, Poland
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl

** Spring is my love **