Re: Digger

Autor: sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl
Data: Sat 06 Jul 1996 - 19:00:37 MET DST

Witam;
wiadomosc dla wszyskich cierpiacych na nostalgie Fruity Frankowa
(to byla gierka na Amstrada): mam go i odpowiedni emulator! Razem
cos ze 600KB. Do jutra oczekuje propozycji gdzie to wyslac -
najlepiej chyba na jakies ftp... Propozycje prosze na moj adres a
nie na liste, bo sie z niej wypisalem na czas wakacji.

                    Pozdrowienia, Adam

PS.
Tak wiem, ze to umiarkowanie pasuje na liste, ale kiedy jakis czas
temu ten temat byl zywy, to zainteresowanie bylo znaczne.