Re: Biedni pecetowcy

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_connie.ots.utexas.edu)
Data: Sat 06 Jul 1996 - 06:43:06 MET DST

Slawek Duchnowski <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>Na ktorych Dell? Dimension ? Zartujesz chyba.
>I chodzi o PC bo tak sie nazywa ta lista.

A co Dell oprocz PC robi? Moze mnie oswiec, bo za kazdym razem jak
jestem w ich sklepie to widze ino PCty. A na ktorych to nie pytales,
ale skoro pytasz to na "tych lepszych, sieciowych" jak mi powiedzial
taki jeden pan sprzedawca. Chyba chodzilo o Optiplex, ale nie
wnikalem. Instaluja. Masz 4 OEMow. Odczep sie.

_tmo
ps. nie cztery a czterech OEMow moim skromnym zdaniem
pps. na co oprocz pctow sprzedaja OS/2?