Re: Padajace caviary.

Autor: Mariusz Fras (maf_at_ub.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 05 Jul 1996 - 15:57:51 MET DST

Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:

: P.S. Czy ktos wie co to moze byc w 486 'Interval Timer error'?
: Dawno temu chemicy uzywali jakiegos programu w Fortranie, ktory
: z niektorymi procesorami 486 sie wysypywal. Oprocz tego
: komputer dzialal calkowicie poprawnie, jedynie QA Plus znajdowal
: blad jak wyzej. Doszlo do tego, ze procesory kupowali tylko w TCH,
: bo te dzialaly bez problemow.
: Jarek.

Dolaczam sie do tego pytania.
Ja w nowej plycie dla pentium mam to samo. A moze ten QAPlus jest zbyt
starym programikiem i zle testuje dla szybszych komputerkow?

--
maf