Re: Swieta wojna trwa

Autor: Stan Kulski (S.Kulski_at_clover.com.au)
Data: Fri 05 Jul 1996 - 15:40:51 MET DST

At 12:46 5/07/96 +0200, you wrote:

>Twoje uproszczenia sa naprawde godne Ciebie. Wydaje mi sie ze to zamkniety
>lancuszek.
>Dla kogo Ty jestes ?
>
>Pozdrawiam
>Lukasz
>staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl

O holly cow!
Wrocilem z delegacji by zauwazyc: To ten temat jesszcze zyje?
Jak juz wiadomo, ze Swieta Wielkanocne sa wazniejsze proponuje
przedyskutowanie d..y Maryny. Prawdziwy Polak nie przepusci takiemu
tematowi, zwlaszcza, ze PECETOWE towarzystwo ewidentnie dyskryminuje
kobiety. (czyzby taka sama milosc tylko inaczej?)
Stan Kulski
Australijczyk z Koziej Wolki