Re: Co lepsze: modem wewn. czy zewn. ?

Autor: Maciej Czapkiewicz (czapkiew_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 05 Jul 1996 - 12:37:22 MET DST

Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl) wrote:
: dcdinter_at_it.com.pl (Maciek Sniezek) wrote:

: >Mam do Was pytanie: kto z Was preferuje karty, a kto woli swiecace modemy
: >zewnetrzne ? Ciekaw jestem Waszych opinii, bo kiedy prowadzilem wywiad w moim
: >srodowisku zdania byly podzielone, i to prawie na rowne czesci :)
: >Ja NA RAZIE wole wewnetrzny, ale moze ktos mnie przekona ?:))

: >Pozdrawiam,
[....]
: 3.Elastycznosc - modem zewnetrzny mozna szybko odlaczyc i podlaczyc do
: innego komputera - z wewnetrznym jest troche wiecej zabawy.
Ale i 2 dodatkowe kable, czesto konwerter AC/DC lub o zgrozo drugi 220~/110~
(tak jak w mojej automatycznej sekretarce, a grzeja sie...), zajety port
szeregowy, a czasem sie przydaje, dodatkowe waskie gardlo z tym zwiazane,
a takze wylacznik o ktorym sie zawsze zapomina, chyba ze wlacza sie caly
zestaw brutalnie przez listwe acar (biedna listwa- komputer,monitor,HP5L,
zasilacz do glosnikow,zasilacz do modemu... wszystkow 1 sekundzie)
No, ale przenoszalnosc to jest duzy argument, wiem cos o tym, bo kupilem
wewnetrznego Zooma VFP 2.0 i mialem z nim klopoty, oddalem do serwisu,
po *miesiacu* oddali mi inny ktory w ogole nie dzialal, wiec znowu odnioslem
i tym razem juz po 2 tygodniach oddali mi taki co powrocil do punktu wyjscia
nadal nie bardzo odbieral jako sekretarko-fax, gdy byl podlaczony telefon
szeregowo. Jezdzilem z nim po calym Krakowie, zeby miec pewnosc ze to
nie kwestia centrali/telefonu/sprzetu, narozbieralo sie tych obudow...
Dzisiaj go odnosze (Joy computers :( ciekawe jaki bedzie dalszy ciag.
MC