Re: www

Autor: Marek Proga (proga_at_dec1.hep.utexas.edu)
Data: Fri 05 Jul 1996 - 05:54:41 MET DST

In article <4rh7mv$e75_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>, Pawel PYK
<pyk_at_ccagate.ari.ch> wrote:

> A na marginesie to WWW jest wielkim amerykanskim wynalazkiem
> powstalym labolatorium komercyjnej firmy CERN w stanie Geneva
> (tylko dlaczego do chlery tam w kolko mowia po francusku).
> Pawel
No wiesz jakos da sie to wyjasnic, jeszcze nie wiem jak ale napewno ktos
nam to wyjasni. Moze to gdzies nie daleko Nowego Orleanu.

Marek

PS. pisalem do Ciebie Pawel na prywatny adres apropo reklam ale poczta nie
doszla. Cos nie tak z adresem ? Jak chcesz to sie odezwij, wyjasnie ci
dlaczego Nowy Orlean.