Re: Co lepsze: modem wewn. czy zewn. ?

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 05 Jul 1996 - 00:36:55 MET DST

Balthasar (balth_at_ikp.atm.com.pl) wrote:
: Ja mam zewnetrznego Courier'a i nigdy w zyciu bym go nie zamienil na
: wewnetrzny
: Przez bardzo krotka i bardzo wstydliwa chwile mialem wewn.
: Zoltrix'a i klalem go rowno - nie dosc ze byl do d... jako modem

Tez mi porownanie - co lepsze - dostawczy Mercedes czy osobowy Maluch...
P.S. jednego wewnetrznego Zoltrixa sobie bardzo chwale. Ale tak dobrych
od paru lat juz nie robia.
: jeszcze sial mi po przerwaniach, DMA

Jak on mogl ci siac po DMA, jesli zapewne nie ma nawet koniecznych do tego
sciezek na laczowce?

: Zapytaj jakiegos Sysopa BBS'a czy ma wewnetrzny modem - podejrzewam ze
: ponad 90% odpowie przeczaco, a to juz o czyms swiadczy.....

Moze nie BBS, ale cos tego typu , i mam dwa wewnetrzne. Nie sprawiaja
klopotow.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |