Re: vservupd.exe - win95

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 09:34:39 MET DST

Leslaw Frydel wrote:

> Hej!
> na serverze www.windows95.com przeczytalem ze potrzebuje do odpalenia sieci a
> dokldnie do "sharowania" zasobow poprawionej wersji vserver.
> Sciagnalem podany tam plik vservupd.exe no i co se mam z tym zrobic?
> Uruchomienie wywala komunikat:
> This program cannot be run in DOS mode.
> niezaleznie od tego czy uruchoimie pod dosem czy windows!

Czy po prostu nie probujesz upgradowac pliku z Win95 PL (tzn. polskich) za pomoca
uaktualnienia do Win95 angielskojezycznych. To sie raczej nie powinno udac.

Jesli tak, poczekaj az Service Pack 1 wyjdzie pod nazwa Pakiet Serwisowy 1 ;-)

To jedna z przyczyn dla ktorych kupilismy PanEuropean Win95. Jeszcze chetniej
uzywalbym oryginalny system z dodaniem obslugi polskiej klawiatury.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland