Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 22:14:43 MET DST

> lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski) wrote in article
<4re50e$afp_at_olorin.nask.pl>...
> Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
>
> : > Smieszy mnie stan Twojej wiedzy o prasie polskiej.
> : A nie smieszy cie ze nie wiem jaka wode mineralna sprzedaja w
> : supermarkecie w twojej dzielnicy?
>
> Nie smieszy, bo (jak na razie) nie usilowales twierdzic, ze jakas w
ogole
> sprzedaja i nie usilowales mi udowodnic, ze sprzedaja inna niz u Ciebie,
> czyli badziewna.
Leszek idz na site Forda www.ford.com albo na www.nbc.com albo
www.mtyson.com
(celowo nie fimy komputerowe czy telekomunikayjne) i znajdz mi tak dobre
techniczenie i merytorycznie sites w Polsce.
Mozesz tez skoro o prasie isc na www.usatoday.com, www.time.com albo
www.cnn.com aby popatrzec jak sie robi sites infoprmacyjne czy jak w
przypadku www.usatoday.com "gazetowe". Sprobuj tez wirtualnej gazety pod
www.cnet.com. Jakies polskie przyklady?
Gdzie ci polscy fachowcy sie pochowali?
Daj sobie spokoj.:(
PS. Lupus ma adres e-mail, wielkie osiagniecie ze gazeta zajmujaca sie
komputerami raczy miec adres e-mail. Moj dentysta ma adres e-mail.