Plyta i turbo

Autor: Mariusz Fras (maf_at_ub.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 15:14:17 MET DST

Hej,
kupilem wlasnie plyte do pentium Gigabyte GA586 ATS i jest tam napisane, ze
przelaczac turbo nalezy tylko przy wylaczonym komputerze.
Czy to jest regula w nowych plytach ?

A moze po prostu wszyscy ignoruja te ostrzezenia - ale mnie rzeczywiscie
komputerek czasem zawiesza sie po przelaczaniu turbo w biegu - czy to
normalne?

I jeszcze uwaga w sprawie real clock: u mnie na dobe zegar mija sie z
prawda o 3 min. - plytaka chyba do reklamacji :-(((.

--
maf