Re: Jak zainstalowac WARP'a z HDD?

Autor: JAKUB LASAK (JLASAK_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 22:27:04 MET DST

> Czy moglbys mi przyblizyc roznice miedzy przerzucaniem kilkudziesieciu
> dyskietek w trakcie instalacji a przerzucaniem kilkudziesieciu dyskietek
> w czasie kopiowania icjh na twardy dysk?
>
> A do tego - zakladanie kartotek o odpowiednich nazwach,
> potem zmiany w konfigu itd
>
> albo ja cos ciemny dzisiaj jestem
> albo tlumaczysz czlowiekowi jak utrudnic sobie zycie

mnie sie zawsze wydawalo ze instalacja z dyskietek a przekopiowanie i
instalacja z dysku jest szybsza i to duzo, z prostej przyczyny ...
jak leci z dyskietki to komputer czyta kawalek potem cosik sobie tam
miele dyskiem dekompresujac ustawiajac i kupe innych rzeczy dyskietka
wtedy staje (czesto na dlugo) potem znow ja komputer rozpedza i mieli
i tak w kolko ...
i czas wydluza sie prawde mowiac nie tylko o czas potrzebny na
rozpedzanie dyskietki i dostep do niej ale nie powiem Ci dlaczego ...
mnie sie juz kilka razy zdarzylo ze czas miedzy instalacja z
dyskietek, a przekopiowaniem na twardy i instalacja z niego byl jak
3:1, no a pozatym jaka wygoda .... nie trzeba przekladac dyskietek ...
ja zrobilem tak ze wszystkie instalki jakie mialem na HD przegralem
na twardy i zgralem na kompakt ... ile czasu zaoszczedzam to ....

                                                   Jakub Lasak