Hurtem czyl do czego sluzy PECET

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 11:57:48 MET DST

zapytano mnie (prywatnym mailem)

>Jeszcze jedno postaraj sie stanac troche z daleka i popatrzec na
>"dyskusje" na temat PC - jaka mamy w PECET i czy albo co mozna zrobic
>aby stala sie jakas produktywna platforma wymiany pogladow o PC?

a pozwalam sobie odpowiedziec na liste,
bo wlasnie listy PECET jako takiej moja odpowiedz dotyczy

ja uwazam, iz mimo masy smiecia - ta dyskusja w95 <-> OS/2
w sumie bardzo sie przydala.
Kilku ludziom otwarly sie oczy.
Nawet jesli zostana przy w95, to beda przynajmniej wiedziec
ze istnieja "valid alternatives", czego z czasopism
mieliby znikome szanse sie dowiedziec.

Uwazam ze zdrowa jest taka wlasnie wymiana pogladow, mimo masy
dygresji, zbaczania na polityke, historie, zebrakow w NYC
czy sposobu ubierania sie Polakow.
Gdyby na pececie mialy byc tylko pytania tych ktorzy wiedza mniej
i odpowiedzi tych ktorzy wiedza (w konkretnym temacie) wiecej - to,
moim zdaniem, byloby to stanowczo za malo

Nie zgadzam sie nawet z Karpiem,
nawolujacym do zajmowania sie wylacznie hardware'em

Grego